هتل هاي آنتالیا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هتل هاي آنتالیا
نوشته شده در جمعه 23 خرداد 1393
بازدید : 344
نویسنده : chaharfasl
 

هتل رویال وینگس آنتالیا

hotel royal vingz antalya

هتل رویال وینگس آنتالیا امکانات خوب رفاهی هتل شامل : سونا ، ماساژ ،حمام ترکی و بخار ،  مرکز سلامت و آبگرم ،  حمام ترکی ، استخر روباز  ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده ، امکانات ویژه ورزشهای آبی هتل رویال وینگس آنتالیا می باشد. از امکانات دیگر هتل خدمات نگهداری از کودکان می باشد. اتاق جلسه بسیار مجهز در هتل وجود دارد. اتومبيل کرايه نیز در اختيار میهمانان و مسافران قرار می گیرد . همچنین هتل داراي کتابخانه ای مي باشد که علاقه مندان به کتاب میتوانند اوقاتی را در کتابخانه برای مطالعه سپری کنند. ميهمانان و مسافران مي توانند در ورزشهایی مانند : تنيس، پينگ پنگ، بولينگ، پرتاب دارت فعالیت داشته باشند. در هتل آرایشگاهی وجود دارد که میتوانید در طول اقامت نیز اراسته باشید.

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

این هتل 5 ستاره دارای بهترین امکانات رفاهی نیز می باشد و دارای تفریحات متنوع و سالن ورزشی است این هتل مساحتی به اندازه ی هفتاد و پنج هزار متر مربع دارد. 

 

هتل 5 ستاره اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

 

 

هتل لوكس اورنج كانتي در فاصله يك ساعتي فرودگاه در تفريحگاه كمر آنتاليا قرار گرفته است. هتل داراي ساحل اختصاصي،حمام تركي، استخر، جكوزي،‌سونا، ماساژ و امكانات و خدمات رفاهي ديگر مهیا مي باشد. هتل از معماري آمستردام و دهكده ماهيگيري ولندام،‌ در ساحل كمر بهره گيري کرده است از بهترين منطقه های تفريحي آنتاليا با منظره های زیبای درياي آبي مديترانه و سواحل ماسه ايي، قرار گرفته است. كودكان هم با استفاده از كلوپ كودكان و تفريحات مناسب کودکان اوقات خوش و به یاد ماندنی را سپری می کنند. هتل رستوران مختلفی با غذاهاي ايتاليايي،تركي،‌ دريايي و هلندي تدارک دیده است.

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 

 


 

این هتل 5 ستاره میباشد که شامل امکاناتی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد .  این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در این هتل وجود دارد .  همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ میباشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربی کیو و کتابخانه برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران تور آنتالیا میباشد  

 

 

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

 

 


هتل ريكسوس پريميوم سوپر لوكس در نزديكي آنتاليا در شهر بلک مي باشد. هتل در منطقه ای به وسعت 400/000 متر مربع انبوهی از درختان ساحلی و سرو بطول يك كليومتر، خيابانهاي داخل آن و مرکز خرید و نهايتا امكانات موجود، هتل را همچون يك شهر كاملا اختصاصي تبديل کرده است. با نهصد کارمند و خدمه همه نياز هاي شما در هتل بسرعت و با كيفيت مهیا و برآورده مي گردد. اتاقهاي هتل با اندازه های مختلف برای هر سليقه اي تدارک دیده شده. مسافران و ميهماناني كه اقامت در ويلاها را انتخاب می کنند از پذيرش سريع، مستخدم و اتومبيل هاي خاص براي تردد و رفت و آمد در محوطه هتل بهره می گیرند. امكانات و خدمات هتل از قبيل مركز آبگرم، حمام تركي، سونا، ماساژ و خدمات درماني نوين مانند ماسه درماني،اتاق برف، اتاق باران خستگي سفر و كار شما را براحتي به فراموشی می سپارد . رستورانهاي هتل با ارائه چهارده  نوع و سبك غذای متنوع  باب طبع هر سليقه ايي می باشد. فرودگاه آنتاليا فقط 30 دقیقه با هتل فاصله دارد.

 

هتل مجیک آنتالیا

 



هتل مجیک آنتالیا دارای امکاناتی شامل استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده در هتل است و همچنین گفتنی است که مسافران تور آنتالیا می توانند از امکانات این هتل به صورت رایگان بهره ببرند . از دیگر خدمات این هتل برای خانواده های عزیز زمین بازی کودکان میباشد تا خانواده ها بدون استرس از سفر خود لذت ببرند. همچنین پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد.

 

هتل پنج ستاره تفریحی کنکورد  دلوکس آنتالیا

 

 

هتل تفریحی وجذاب وزیبای  کنکورد  دلوکس ، در منطقه ای باصفا و آرام ، در شرق آنتالیا و در سواحل شهر لارا قرارگرفته  که به سیتی سنتر نزدیک است و فاصله چندانی ندارد.
هرچه که بخواهید و دوست داشته باشید در این هتل وجود دارد : استخر آب گرم آرامش بخش ,اتاق های لوکس ، ساحل اختصاصی ، استخرهای مختلف ، غذاهای متنوع و نوشیدنی های فراوان ، ورزش های آبی زمین های تنیس و هیجان انگیز که با نورافکن میتوانید در شب نیز به ورزش وتفریح بپردازید و خیلی های دیگر.
شنا دراستخر آب گرم آرامش بخش ، الهام بخش,  مهیج ، نشاط آور ؛ از اقامت خود در هتل کنکورد  دلوکس  لذت ببرید.
با اقامت در هتل کنکورد  دلوکس  که با علایق  و سلیقه های تمام میهمانان سازگار می باشد؛ از تعطیلات خود در محیطی با شکوه و بی همتا لذت ببرید و از خدمات عالی و صادقانه هتل بهره مند شوید.




:: برچسب‌ها: هتل هاي آنتالیا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: